Outsourcing Księgowy

Elektroniczny proces obsługi

Szanujemy Twój czas. Jeśli zdecydujesz się współpracować z Clever, Twoje obowiązki związane z księgowością zakończą się na jednym – dostarczeniu do nas dokumentów. W Clever dbamy o środowisko, jesteśmy całkowicie elektroniczni, wystarczy jak przekażesz nam dokumenty skanem, przez dysk lub za pomocą dedykowanego rozwiązania IT jakim jest portal Biura, w którym wszystkie dokumenty, rozliczenia i komunikaty posiadasz w jednym miejscu dostępnym online 24/7. To wystarczy! Resztą zajmiemy się my. Dla naszych klientów, opłacających faktury terminowo, mamy też niespodziankę: kuriera za darmo! Jeśli zapłacisz naszą fakturę w terminie, w następnym miesiącu wyślemy do Ciebie kuriera po dokumenty papierowe na nasz koszt. Następnie je zarchiwizujemy.

Pomyśl, jakie to wygodne!

Pełna Księgowość

Z nami możesz prowadzić pełną księgowość, gdzie w cenie dostaniesz comiesięczny bilans, rachunek zysków i strat oraz szczegółowe analizy kosztów i przychodów. Dzięki temu, bez poświęcania dużej ilości czasu, możesz w pełni panować nad finansami swojego przedsiębiorstwa i dostosowywać swoją strategię rozwoju do obecnego stanu.

Co miesiąc po przekazaniu nam dokumentów przez portal biura, skanem lub drogą tradycyjną,
Twój księgowy przygotuje dla Ciebie odpowiednie raporty techniczne m.in.:

  • • Bilans
    • Rachunek Zysków i Strat
    • Zestawienie Obrotów i Sald
    • Rozrachunki
    • Raport podatkowy

W raporcie „Rozrachunki” możesz zobaczyć wszystkie najważniejsze dane o Twoim przedsiębiorstwie, stan należności i zobowiązań, jakie jeszcze dokumenty powinieneś dostarczyć. Techniczny Bilans i RZiS przekazywany co miesiąc pozwala kontrolować wyniki spółki i podejmować odpowiednie decyzje biznesowe. Dodatkowo portal biura przypomni Ci o płatnościach podatków. Wszelkie niezbędne deklaracje wyślemy elektronicznie.

Uproszczona Księgowość

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, lub inny podmiot rozliczający się na podstawie tzw. uproszczonej formie prowadzenia ksiąg, ( np. Podatkowa Księga przychodów i Rozchodów lub Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych ) to ta forma prowadzenia księgowości będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednia. Księga przychodów i rozchodów, to uproszczona forma księgowania, pozwalająca jednak ująć koszty prowadzenia działalności w rozliczeniach, a tym samym obniżyć podstawę opodatkowania i podatek dochodowy.
Co miesiąc po przekazaniu nam dokumentów przez portal biura, skanem lub drogą tradycyjną,
Twój księgowy przygotuje dla Ciebie odpowiednie raporty, m.in.:

• Księga Przychodów i Rozchodów lub Ewidencję
• Podsumowanie
• Raport podatkowy

Dodatkowo portal biura przypomni Ci o płatnościach podatków i składek ZUS. Wszelkie niezbędne deklaracje wyślemy elektronicznie.

Jeżeli chciałbyś otrzymywać więcej raportów, Twój opiekun może dla Ciebie je wygenerować, i razem z Tobą przeanalizować wyniki. Wyniki sprzedaży posiadasz na bieżąco w dedykowanym systemie do jej obsługi. Na wiadomości odpowiadamy w przeciągu 24 godzin, oraz oferujemy możliwość wgrywania przelewów do banku!

Co nas wyróżnia?

◆ Usprawnienie procesów związanych z obiegiem dokumentacji księgowej mi.: zdalny system do fakturowania.

◆ Elektroniczny proces księgowości – wszystkie dokumenty są przez nas archiwizowane elektronicznie.

Portal biura – rozliczenia księgowe i elektroniczny obieg dokumentacji: wyniki, podatki, dokumenty i rozrachunki na bieżąco 24/7.

Subiekt 123 – uproszczony system do wystawiania faktur on-line

◆ Optymalizacja kosztów i procesów.

◆ Dbanie o interes naszych Klientów.

◆ Bezpieczeństwo informacji poufnych – wyników.

◆ Obsługa przelewów bankowych.

◆ Doradztwo Księgowe.

◆ Przekazywanie informacji gospodarczych z zakresu Księgowości.

◆ Dobry Księgowy to zespół ludzi, Zespół księgowy uwrażliwiony na potrzeby Klienta.

◆ Dedykowani pracownicy.

◆ Obsługa dokumentacji księgowej.

◆ Kontakty z US.

◆ Wsparcie przy kontrolach organów Państwowych.

Rozwiązania IT

Portal Biura | Subiekt 123

Jako nowoczesna firma księgowa, korzystamy z szeregu rozwiązań IT, po to by ułatwić naszym Klientom przepływ dokumentacji i informacji. W ramach stałej współpracy oferujemy Klientom poniższe rozwiązania informatyczne:

  • Portal Biura wspiera komunikację między klientem a biurem rachunkowym. Jest najwygodniejszym i
    najszybszym sposobem dostarczania niezbędnych informacji naszym Klientom.
    Portal Biura oferuje m.in.• informacje o kwotach podatków i składkach ZUS do zapłacenia wraz z parametrami
    przelewów,
    • • szczegółowe informacje o podatku dochodowym i podatku VAT,
    • • informacje o wynagrodzeniach pracowników,
    • • podsumowania miesięczne poszczególnych typów podatków wraz z rozrachunkami i wynagrodzeniami,
    • • szczegółowe raporty.
  • Subiekt 123 to uproszczony system do wystawiania faktur on-line. Wystawienie faktury, czy paragonu zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund. Korzystasz z gotowych danych klientów i listy produktów wprowadzonych wcześniej w aplikacji. Wybierasz formę i termin płatności. Ewentualnie zaznaczasz odwrotne obciążenie. Dla wystawionych dokumentów możesz łatwo wygenerować pliki PDF i wysłać je bezpośrednio do klientów. W razie potrzeby możesz też dokonać ich korekty.
demo-attachment-69-circle